※ NEW YEAR'S RESOLUTIONS ※

poniedziałek, stycznia 25, 2016


Hej ,
Po prawie dwumiesięcznej przerwie powracam tu jak zawsze w lepszym nastroju i z masą nowych pomysłów. Dziś trochę o postanowieniach noworocznych, a może właściwie ich braku. Nie jestem pewna, ale chyba właśnie trwające ferie spowodowały, że nie czuję rozpoczęcia się nowego roku. Może to nic, bo kolejny miesiąc podpięty pod 2015 nie wydaje się być złym - miniony rok był dla mnie wyjątkowo ciekawy, obfity w nowe znajomości i wiele fajnych wspomnień.Od 2016 chce tylko jednego, BĄDŹ LEPSZY NIŻ 2015 :) Moje postanowienie noworoczne może być w takim razie tylko jedno, zrobić wszystko by ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni.Oczywiście mam luźne plany do zrealizowania jak znalezienie księcia na białym koniu ;) ale nie są one specjalnie osadzone w czasie więc jeżeli w 2016 nie uda mi się ich zrealizować nie będę jakoś specjalnie zrozpaczona. Daję sobie w tym roku całkowicie wolną rękę, spontaniczność, żadnych planów i myślę, że będzie super. Chce cieszyć się , płakać i przeżywać każdy kolejny wyjątkowy dzień mojego życia otoczona ludźmi którym na mnie zależy - myślę, że nie ma nic lepszego. Marzę o tym by w tym roku znaleźć więcej czasu na zdjęcia i móc się tu z wami nimi dzielić. Jeżeli w tym roku przeważą ,,dobre dni" to już będzie duży sukces! Dobra tak na koniec chciałam was bardzo serdecznie zaprosić na mojego snapchata blogowego @stroutfitter - tam możecie mnie bliżej poznać i posłuchać o jakichś ciekawostkach make-upowych lub po prostu spędzić ze mną dzień :) ZESKANUJCIE DUSZKA Z BOKU ->








You Might Also Like

12 komentarze

  1. pięknie wyglądasz ^^
    Swietna czapka :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia sie śliczne,trzymam kciuki za to żeby twoje postanowienia sie udały!I zapraszam do mnie dopiero zaczynam
     http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor czapki! Mam nadzieję, że twoje postanowienia wejdą w życie tak jak i moje!

    Mój blog - klik♥ -> Skomentujesz? Zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedostatnie zdjęcie cudne *-*
    Obserwuję :)
    Mój blog: klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kurtka ! cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz:) ślicznie Ci w tej czapce;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna czapka i zdj jak rozdmuchujesz snieg <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zdjęcia ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale jesteś piekna :)

    wspólna obserwacja? :) ja już obserwuję i liczę na rewanżyk :) pozdrawiam :* :):)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz przepięknie. Czapka na tle śniegu wygląda rewelacyjnie. :)
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/02/vita-liberata.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny piesek ;) ładne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram