●● MOJA ZIMOWA PIELĘGNACJA ●●

niedziela, listopada 29, 2015

Hej ! Witam Was bardzo serdecznie po krótkiej przerwie. Dziś przybywam z postem o zimowej pielęgnacji. Myślę, że z końcem listopada możemy spokojnie myśleć o zbliżającej się zimie! A co za sobą niesie zima? Wysuszona skóra, popękane usta i częstsze pojawianie się niedoskonałości to tylko niektóre z problemów, które przybywają do nas wraz ze śniegiem.


Dziś o zimowej pielęgnacji, czyli czymś co pomoże nam zarówno zapobiegać jak i zwalczać wyżej wymienione problemy. Jak możecie się spodziewać większość produktów które tu dziś pokarze to kremidła. No cóż zimowa pielęgnacja u mnie opiera się na tego typu kosmetykach. Pielęgnacja w zimie to nawilżanie!
Zacznijmy może od stop i dłoni. Jak widzicie dziś mam wam do pokazania krem do rąk firmy Soraya- idealny do skóry mocno wysuszonej, straszny tłuścioch o pięknym zapachu wzbogacony o ekstrakt z zielonej oliwki i witaminę B5. Idealny na chłodne dni! Następny w kolejce jest krem do stóp z Neutrogeny- specyficzna gęsta konsystencja i dosyć przyjemny zapach powodują, że sprawdza się idealnie w nawilżaniu stópek!


Kremy do twarzy to już w miarę indywidualna sprawa. Ja chciałam Wam pokazać mojego ulubieńca od Oriflame - Noutfishin Face Cream z Essentials. Jest bardzo delikatny i dość rzadki jak na krem nawilżający, mimo to idealnie daję rade i sprawdza się jako nawilżająca baza pod makijaż. Kolejny krem do twarzy to Nagietek Ziaji- tu już gęściej i mam wrażenie, że jednak jako krem na dzień nie sprawdził by się dobrze z powodu długiego okresu wsiąkania ale na noc jest idealny.


Balsamy do ciała to chyba najprzyjemniejsze zimowe kosmetyki, o których użytkowaniu nasze ciało nie daje nam zapomnieć. Na zdjęciach macie zwyklaczka z Avonu, ja jednak wole większe tłuściochy ale temu nie mogę odmówić przyjemnego, świeżego, owocowego zapachu.


Na koniec coś ciekawego do twarzy i kontrowersyjna oliwka do ciała. Srebro w sprayu do twarzy i ciała to kosmetyk, który pomaga na niedoskonałości pojawiające się w chłodniejsze dni. Fajnie oczyszcza i ściąga. Oliwka natomiast podobno ,,strasznie śmierdzi". Nie wiem czemu, ale mi zapach nie przeszkadza, jest dość dziwny ale nie przesadzałabym ze stwierdzeniem, że śmierdzi i nie da się jej używać. Jeżeli chodzi o działanie jest bardzo mocno nawilżająca i czuć to od razu na skórze.

You Might Also Like

17 komentarze

  1. krem z neutrogeny jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam żadnego ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam krem z Neutrogeny :D. Widzę wiele ciekawych produktów. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda ta z AVON X3
    Będe oglądać vlogmasy, już nie moge się doczekac *.*
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ziaje, ja używam tylko kremu do rąk :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w zimie zazwyczaj używam tłustego kremu do twarzy. :) co do rąk to Neutrogena na pewno się sprawdza, ale ja stawiam ostatnio na BeBeauty z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie niedoskonałości przychodzą raz w miesiącu :)) Musze teraz skupić się na dłoniach i ich pielęgnacji bo lubią mi się wraz z mrozem wysuszać a nawet pękać :o
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  8. Przejrzałem Vlogmas - fajnie, może tylko troszeczkę za długie nagrania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam firme Ziaja! najlepsza :)

    zapraszam do siebie na nowosci

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zimą stawiam przede wszystkim na nawilżenie :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej:) Fajny post:) Wiem, ze to moze troche zle miejsce ale w koncu to blog modowy:) nowa firma kosmetyczna DiamondMakeup wysyla probki kosmetykow:) Jezeli chcesz to zostawie ci link do ich strony - http://diamondmakeup.pl/B4/66d8d1417d/. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja do rąk używam kremów z Avonu, według mnie są rewelacyjne :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten balsam z Avonu, podobnie jak mgiełkę!
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam neutrogene ale nie pomagała mi w nawilżeniu, będę musiała spróbować z jej podstawową wersją :)Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń

Instagram