★☆ Moja organizacja czasu ! ☆★

środa, listopada 18, 2015

 Hej ! Więc dziś przybywam z postem o organizacji czasu. Myślę, że sporo osób może mieć z tym problem jak ja kiedyś dlatego postanowiłam Wam dać kilka rad ,pomysłów i opisać co i jak, dla lepszej organizacji. Zaczniemy od schematu mojego planowania :)

Zaczynam każdy miesiąc od wpisania sobie planu lekcji. Jest mi tak o wiele łatwiej. Jestem w stanie oszacować ile czasu wolnego mam każdego dnia. Dopisuję obok prace domowe lub sprawdziany, dzięki temu wieczorem pamiętam dokładnie czego mam się uczyć lub co mam na jutro zrobić. Tak mam straszną sklerozę, więc to wskazane. Zapomniałam o najważniejszym do planowania używam standardowego kalendarza, bardzo ułatwia mi życie i na kolejny rok również zaopatrzę się w zwykły papierowy kalendarz. Dobra, kończąc o tym jak rozpisuje dni - czas na szkołę zaznaczam osobno, a następnie, najprzyjemniejsze-planuję czas wolny. Wolne miejsce na dole zajmuje mi planowanie postów i filmików na yt. 

 Przydatne porady :
-kolory są pomocne ( zaznaczaj ważniejsze rzeczy na jeden kolor, zadania domowe na inny, a listę zakupów na jeszcze inny - niech każda kategoria ma swój kolor)
-planuj z wyprzedzeniem- rób ogólny plan na cały miesiąc, rozpisz rzeczy najpewniejsze i te które na pewno będą miały miejsce. 
-zakładki- też przydatna sprawa, szczególnie kiedy planujemy z wyprzedzeniem. Możemy wtedy zaznaczyć ważniejszy dzień, albo kiedy mamy pamiętać, że coś jeszcze trzeba dopisać również możemy zaznaczyć daną kartkę.
-odznaczaj wykonane zadania, to zdecydowanie pomoże Ci w organizacji. Będziesz wiedziała na czym stoisz.

 Mam nadzieję, że podsunęłam wam jakieś pomocne porady albo was jakoś zainspirowałam, może tekst trochę krótki ale bardziej miałam na myśli podsuniecie wam samego schematu planowania, który u mnie sprawdza się idealnie.

You Might Also Like

26 komentarze

  1. świetne i zaraz dam suba na tubach! zapraszam do siebie na bloga > http://diary-by-nicol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. łał świetna organizacja :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna organizacja :) To ważne, aby mieć wszystko pod kontrolą :)

    http://better-look-at-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj a ja nawet zapominam zapisać coś w kalendarzu ! Ale co prawda to prawda do sprawdzianów kartkówek itp taki kalendarz jest niezbędny. Ja kupuje w epiku kalendarz ucznia tzn. wrzesień - czerwiec. Kiedy w tym roku o tym zapomniałam i go ni miałam pierwszy tydzień to nie mogłam niczego ogarnąć !
    Karlessblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja odkąd poszłam do liceum to bardzo pilnuję swojego czasu i staram się wszystko planować i organizować ;) Super post.

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam taki kalendarzyk.
    Super jesteś zorganizowana ;)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł na plan dnia, zastanawiam sie sama nad stworzeniem takiego! Daje obs dla bloga, licze na to samo! primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz będę zaznaczać wszystko na kolorowo :D
    Masz ładny charakter pisma! :D

    http://persevering.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Morzę obserwacja za obserwację ? :)

    http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda ten zeszyt, tez taki prowadziłam przez pierwszy miesiąc szkoły..., a potem lenistwo wzięło górę.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, moja organizacja wygląda bardzo podobnie ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku niestety nie mam kalendarza, ale na przyszły muszę się zaopatrzyć! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś świetnie zorganizowana :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taki kalendarz, ale często nie mam czasu do niego zajrzeć nawet ;p
    Może w przyszłym roku się uda ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Na prawdę zazdroszczę ludziom tak dobrze zorganizowanym jak ty ;)
    Ja niestety tak nie potrafię,wszystko robię na ostatnią chwilę i w pośpiechu-muszę nad tym popracować

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Je tez używam takiego kalendarzyka i muszę przyznać, ze bardzo pomaga takim niezorganizowanym osobą jak ja. :D
    Masz świetnego bloga, obserwuję i będę wpadała cześciej. :*

    MOJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. łał, fajnie wszystko zaplanowane
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice article!Lovely photos ♡

    Have a nice day xx Love from Slovakia ~

    ♡ daily makeup routine ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że jesteś taka zorganizowana :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna organizacja, ja zawsze robię wszystko na ostatnią chwilę, nawet jeżeli mam to zapisane, eh..

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę świetna organizacja! :)) Bardzo mnie zainspirowałaś! <3 Może nie zrobię wszystkiego tak samo, bo wiadomo każdy ma inne obowiązki, ale na pewno bardzo się zainspirowałam Twoim postem :*
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń

Instagram