Mój typowy poranek...♥♥♥

poniedziałek, listopada 02, 2015

Hej ! Dziś miałam dość luźny dzień, więc postanowiłam pokazać Wam mój typowy poranek. Może nie będzie to nic specjalnie porywającego ale chciałam się tym z Wami podzielić i jeśli macie ochotę , napiszcie mi jak wasze poranki wyglądają kiedy macie chwilę dla siebie. 
Standardowo zaczynam dzień od kawy ! Nie wyobrażam sobie dnia bez kubka kawy, może to dosyć typowe dla większości społeczeństwa ale ja zaczynam wolny dzień kawą, celebrując ten czas. Biorę ulubioną książkę, czytam parę stron zaglądam do kalendarza i sprawdzam jakie mam plany na dany dzień czy tydzień, planuję co jeszcze muszę zrobić i cieszę się chwilą. Zazwyczaj wolny dzień chcę na coś spożytkować więc rano kiedy piję kawę robię sobie listę rzeczy do zrobienia.
Potem gdy już lista rzeczy do zrobienia jest gotowa, włączam zazwyczaj laptopa i puszczam ulubioną muzykę. Potem szwędam się po domu i tak jak na przykład dziś robię pranie czy zmywam naczynia. Czasem jeszcze coś mi się przypomni, wtedy dopisuje to do listy rzeczy do zrobienia.
Kiedy już zakończę domowe obowiązki siadam spokojnie, przeglądam i odpisuje na maile, oglądam YouTube'a, czytam ulubione blogi ewentualnie załatwiam jakieś zakupy internetowe. Potem zazwyczaj działam coś przy blogu albo YouTube'ie - zachęcam do nadrobienia nowych filmików u mnie na kanale ! 
Po jakimś czasie zaczynam robić się głodna więc postanawiam zrobić sobie jakieś szybkie śniadanie. Dziś zjadłam jak widzicie kromkę z sałatą i szynką z kurczaka i gruszkę która za mną chodziła cały wczorajszy wieczór. Moje śniadanie zjadam zazwyczaj przy YouTube'ie albo jakimś filmie. 


















Po paru godzinach nadchodzi w końcu moment w którym muszę wyjść z domu albo ktoś przychodzi do mnie. Żeby nie straszyć nakładam na twarz makrele i szczęśliwie mogę ruszać w świat ! :) No i to by było w sumie na tyle z mojego typowego poranka. Napiszcie mi jak wyglądają wasze i do następnego ;) 










You Might Also Like

28 komentarze

  1. Typowy poranek :D U mnie zazwyczaj wygląda to tak, że wstaje, ubieram się i wędruje do kuchni się najeść i wypić herbatę, po czym ogarniam moje włosy i idę myć ząbki :D Później już tylko iść na przystanek.. [*]
    Świetna notka, pozdrawiam!

    http://violaandkasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mam ochotę na gruszkę! W sumie typowy poranek, poranna kawka i relaks w wolny dzień - coś co lubię! :)
    Super post!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie przeważnie każdy poranek zaczyna się od sprawdzenia facebooka, maila i bloga. Potem dopiero się ruszam w stronę kuchni i robię coś do jedzenia/picia. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój poranek? Wstaję, patrzę jak mój Ukochany słodko śpi obok, robię nam śniadanko i kawę, a później zaczynamy się ubierać, myć ząbki i planujemy dzień. Albo idziemy na miasto, albo szukamy inspirujących przepisów na obiad/kolację. Zależy od pogody i naszych chęci! No i od tego, czy Mój ma wolne. :D
    Świetnie piszesz, wpadłam tu przypadkowo ale na pewno nie ostatni raz. :D

    www.magical-history.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie. A zdjęcia są piękne takie czyste, jasne i takie ciepłe :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mega paznokcie ;)

    http://diylaboca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. musiałabym w koncu też zacząć planować dni...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie ! <3
    Obserwujemy ?
    http://patrycja-okroj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie będę oryginalna, ale masz piękne paznokcie! :D Post ogółem ciekawy. Z lekka zazdroszczę organizacji, bo ja zawsze odpuszczam po paru tygodniach :>
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie trochę podobnie wygląda poranek, oprócz malowania się. Śliczne paznokietki. Obserwujemy?
    U mnie nowy post z opowiadaniem, zapraszam :*

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas wygląda trochę podobnie *_* Mam prześliczne paznokcie! Obserwujemy?
    Nasz blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje poranne (wolne) dni wyglądają dokładnie tak samo :) I zawsze muszę oglądać yt bo bez tego bym chyba nie przeżyła :)))

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolne poranki mam bardzo rzadko, ale dzień zaczynam od herbaty, a kawę lubię wypić około południa :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dzień zaczynam od herbaty, potem siadam do laptopa z śniadaniem i zastanawiam się co dalej ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój poranek podczas tygodnia: pon-pt jest niemalże w biegu. 30min na ubranie się, pomalowanie, uczesanie, śniadanie i na autobus. Niestety nie jestem wstanie wstawać szybciej. Dla mnie moja obecna pora wstawania: 6:15 jest bardzo wczesna. Dla mnie to jeszcze noc :)
    Pozdrawiam :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy nie mam rano chwili dla siebie. ;/

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W tygodniu robię wszystko pod presją, a w wekeendy śpię jak najdłużej c:

    Poklikasz w linki w nowym poście? :)

    oliwia-estera-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O jejku, jaka ty jesteś zorganizowana xD
    Ja zazwyczaj wstaję, myję się, jem śniadanie i przy tym oglądam youtube i czytam blogi no i też oglądam seriale. No a potem jest już tak jakoś 15 haha, więc ogarniam trochę pokój, rodzice wracają z pracy więc coś na obiad trzeba ogarnąć, a potem się wykłócam z mamą o laptopa, bo ja jako tako swojego nie mam. Mój dzień nie wygląda zbyt ciekawie. A teraz się zorientowałam, że miałam opisać poranek. Ehh :D
    +Obserwuję, rewanż byłby bardzo miły :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w Twoich pazurkach, cudowne!
    Mój dzień również zaczyna się od kawy:D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne paznokcie! Mój ranek ( w tygodniu ) wygląda tak : spadam z łóżka jak zwłoki i turlam się do kuchni pozdrawia hahaha
    Może wspólna obserwacja? :))
    Daj znać u mnie :* http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie leniwe poranki, które mam tylko dla siebie :) niestety, odkąd pracuje w domu to straciły urok : )

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też jak jem to muszę coś oglądać :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia , Ja natomiast jak oglądam to musze cos zjesc :))

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam bardzo podobnie, chociaż nie planuję wszystkiego aż tak bardzo :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Instagram