Inspiracje : ,,Gdy Ci zimno, gdy Ci źle weź swój koc i otul się..." :)

sobota, listopada 07, 2015

Hej :) Dzisiaj, krótko i na temat ! Inspiracje na moim blogu to nowość, natomiast mam zamiar dodawać je na początku każdego miesiąca i zrobić taki mały cykl. Listopad ogólnie kojarzy mi się nie sympatycznie, jesienna depresja, szarówka za oknem, taki dość bezsensowny miesiąc bo teoretycznie jeszcze to jesień ale w praktyce najczęściej odwiedza nas wtedy zima. Chcę każdemu z was i sobie również umilić ten miesiąc i zakładając, że jeszcze mamy jesień wrzucam kilka kolaży z inspirującymi mnie zdjęciami w jeszcze dosyć jesiennej scenerii. Zapraszam was również na mojego Instagrama by zobaczyć moje autorskie listopadowe fotki, choć jak na razie nie ma ich tam wiele zamierzam się trochę uaktywnić . Dajcie znać co was najbardziej inspiruje w listopadzie !? :)




You Might Also Like

22 komentarze

  1. Super inspiracje dobrałaś.... czuć klimat jesienni w 100% :))

    pozdrawiam
    www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, też lubię oglądać takie zdjęcia i wyszukiwać różnych inspiracji :))
    Obserwuję cię:)) Bardzo ładny blog i super posty! :))
    Pozdrawiam!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam inspiracje szczególnie jesienne : )
    Zapraszam do KONKURSU na moim blogu -super nagrody !

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam inspiracje, ja ich szukam na Tumblr! ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post zapraszam do Spis Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje *-*
    Zapraszam do mnie :))
    daydream89.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne inspiracje! Bardzo lubię pooglądać sobie takie zdjęcia i od czasu do czasu (aby nie przesadzić) się zainspirować ;)
    Miłe to dla oka. A co do listopada, to fakt, bliżej zimy to bliżej nieprzyjemnej pogody. Nie ma już tylu kolorów, co w październiku, kiedy to wszystko się tak ładnie mieni. Ale za to bliżej świąt - czyli kolejny magiczny czas ;)
    Pozdrawiam!

    http://panna-malomowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam posty z inspiracjami :') Super zdjęcia wybralaś !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe inspiracje, jak zobaczyłam kubek ze Starubcks to zachciało mi się tam iść haha.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne inspiracje, ja je uwielbiam i szukam ich na Tumblr :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie posty, tym bardziej gdy dotyczą one jesieni, za którą nie przepadam. Dostrzegam wtedy w niej plusy! :)
    A&W

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię listopad mimo brzydkiej pogody, która czasami nawet mi się podoba. Jesień to moja druga ulubiona pora roku więc to może dla tego. Uwielbiam pić kawę lub herbatę i siedzieć pod kocem wieczorami.

    http://hellomyflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny inspiracje... :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja takze nie przepadam za listopadem, ale staram się jakoś "zapomnieć" o tym jak bardzo go nie lubie, zapycham sobie czas i jakoś leci :D/K

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje :) Ja również lubię przeglądać obrazki czy to z instagrama czy tumblra ;)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń

Instagram