Świat chce żebyś był sobą !

czwartek, lipca 16, 2015

          Hej ! Witam was dziś z nowym designem i nową energią na całkiem nowym STROUTFITTER BLOG !  Odpowiedzialna za design i sesję w dzisiejszym poście jest Jessica - co prawda, ponieważ jetem całkowitym zerem co do kodów html i css jednym kliknięciem zniszczyłam cały szablon który stworzyła dla mnie Jessey ale nagłówek i boczna kolumna to w większości jej praca.
         Wracając do tematu dzisiejszego postu- Świat chce żebyś był sobą ! Dlaczego? Bo każdy z nas jest inny, a naśladując kogoś gubimy swoją inność, która jest w nas najcenniejsza. Powiem wam, że ostatnio poczułam, że nadszedł czas na reaktywację bloga, że to ostatni moment w którym mogę ,,na nowo"zacząć. Nie mogłam się w sumie do tego pozbierać ale wczorajsze zdjęcia z Jessicą doładowały mnie taką pozytywną energią, że już się mnie nie pozbędziecie. Chce być sobą i robić to co lubię, dawać wam fragment mnie i mojego życia! Chce poznać was bliżej i chcę żebyście mogli mnie poznać jak najlepiej. Chce pisać o wszystkim i o niczym - o tym co mi przyjdzie do głowy.Będę poruszała tematy ważne i nie ważne, a co najważniejsze mam nadzieję że pokaże wam, że warto zawsze być sobą ! Do następnego :)









You Might Also Like

25 komentarze

  1. ale jestes ladna! a wyglad bloga super, taki estetyczny :3

    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądre słowa , kazdy powinnien być sobą. PS. sliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy z nas jest inny, unikatowy. Starając się upodobnić do kogoś tracimy swoją wyjątkowość :*
    Trzeba być sobą!
    Cudne zdjęcia :*
    Może zajrzysz? Będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia i dziękuje Ci za przemiły komentarz na moim blogu. Pozdrawiam ciepło ❤️ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :)
    pryzmatobiektywu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są po prostu idealne :)

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest obłędne:)

    zapraszam na mój pierwszy post z Pekinu i dużo zdjęć:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mądre słowa. Piękne zdjęcia, wyszłaś na nich ślicznie.

    http://oczamiblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś, podoba mi się połączenie czerni z naszyjnikem <3

    http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś śliczna. Cudowne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś piękna.:) Wygląd bloga bardzo mi się podoba.:)
    Nowy post na Kotoanalityk

    OdpowiedzUsuń
  12. blog wygląda świetnie. :)

    http://withmyownfeather.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post :) Zostanę na dłużej i zapraszam do mnie Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Cała prawda! Śliczny naszyjnik *o*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)) http://behappyandbeactive.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznotka!
    A post - sama prawda, podpisuje się pod nim!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak z okładki *o*
    Zapraszam do siebie. Konkurs na blogu ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, masz ciekawą urodę

    Pozdrawiam
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia! Świetny wygląd bloga!
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz nieziemskie oczy! *.*

    http://modishness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem tu pierwszy raz, więc muszę napisać- jesteś śliczna! A Twoje oczy to w ogóle.. Nieziemskie!
    Piękne zdjęcia. ;*

    Mój blog :) klik

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku, śliczna jesteś, a ta stylizacja, boska :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Design i zdjęcia są rewelacyjne a najlepsze jest to ostatnie♥
    http://official-patty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram