Bez trudu przetrwasz każdy dzień jeśli przetrwasz jedną chwilę ... ♥

niedziela, lipca 19, 2015

Hej! 
   Dziękuję bardzo za tak miły i duży odzew po ostatnim poście :) Naprawdę nie wiecie ile radości i energii do dalszej pracy mi to dało. Naładowana dalej pozytywną energią dziś przychodzę do was z postem który ma dla mnie naprawdę duże znaczenie. Zaraz wszytko wam wytłumaczę.
    Jak w tytule posta dziś trochę o ,,przetrwaniu". Każdy z nas ma gorsze i lepsze dni, niestety u mnie te gorsze często przeważały dlatego też mnie tutaj nie było - nie chciałam nikogo zarazić smutkiem. Myślę, że sporo osób tak ma, szczególnie w młodym wieku kiedy jeszcze sami do końca nie wiemy czego chcemy od życia. Najważniejsze jest to by znaleźć wszędzie jakąś pozytywną stronę i zrozumieć, że problem to tylko chwila w naszym życiu i kiedy ją przetrwamy, przetrwamy wszytko. 
   Ostatnio naładowałam się pozytywna energią, mam nadzieję, że ten stan zawitał u mnie na długo- a nawet jeśli nie to sama zrobię coś by zatrzymać go na długo . Poznałam wiele wspaniałych osób, zakochałam się i znalazłam swoje małe ,,miejsce na ziemi". Ludzie, emocje i uczucia dają nam szczęście to wiem już teraz na pewno. Żadna materialna rzecz, nic co da się kupić nie pozwoli nam na tyle uśmiechu co osoby które nas kochają. 
    Zdjęcia które tu widzicie to zasługa mojego ukochanego fotografa, który na ostatnim zdjęciu przeniósł się na drugą stronę obiektywu by zostać modelką . Dziękuje Wercia bo wiem, że na pewno to czytasz. Jesteś jedną z osób które pokazały mi jak znaleźć szczęście. Miejsce naszej sesji to Europejskie Centrum Bajki w Pacanowie - mówi wam to coś ? Bajka o Koziołku Matołku ! Właśnie w ojczyźnie Koziołka znalazłam swoje małe ,,miejsce na ziemi" - spokój, ludzi którzy mnie rozumieją i akceptują.
     Z perspektywy czasu wiem jedno, nigdy nie wolno pozwolić by pokonał nas jakiś problem . Trzeba przetrwać trudny czas z pewnością, że każda kolejna chwila i każdy kolejny dzień będzie łatwiejszy jeśli nam się uda. Taka walka doda nam wiele siły i doświadczenia życiowego ! Pamiętaj bez trudu przetrwasz każdy dzień jeśli przetrwasz jedną chwilę ! 








You Might Also Like

26 komentarze

  1. W sumie nigdy nie widziałam takiego cytatu..Ale daje do myślenia :O
    Śliczne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo prostoty, kocham twój top... <3
    Buziaki!
    Fluttershy z bloga Be my atmosphere

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci, aby ta pozytywna energia towarzyszyła Ci jeszcze przez dłuuugi czas :) Co do zdjęć-są piękne! Mają świetny klimat.

    Zapraszam do mnie. Miło by mi było gdybyś zostawiła po sobie jakiś ślad ;)
    http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/07/not-much-to-be-happy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog ekstra . ;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie wychodzisz na zdjęciach, masz w oczach coś magicznego, haha :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :*
    Ja też mam nadzieję, że radość zawita u Ciebie na trochę dłużej <3

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia, jesteś śliczna. :))
    Zapraszam na pierwszego posta → klik!
    + obserwuję. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny blog
    i świetne zdjęcia!
    Przy okazji zapraszam
    do siebie. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz spotkałam się z tym cytatem, ale jest bardzo prawdziwy i życiowy :) Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mądry i życiowy jest ten cytat! Zapamiętam go na długo :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!
    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że przemyślałaś wszystko co chciałaś napisać i równiez zgadzam się z Tobą! ;) Jedna chwila łączy się z kolejną trudną chwilą, którą przetrwaliśmy i tak nagle okazuje się, że jesteśmy silniejsi niż nam się to wyobrażało. Świetny blog, jesteś śliczna :D Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam i w wolnych chwilach zapraszam do siebie: http://mycolorfulthing.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zdjęcia! *-*
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    Mamy prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki? [Klik]
    Z góry dziękujemy :)

    Pozdrawiamy :*
    Nasz Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny crop top :)

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki lub banery?:) Może wspólna obserwacja?

    Zapraszam do nas:)
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ślicznie wyglądasz :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :>
    Zapraszam do mnie: KLIK
    Jeśli spodoba Ci się mój blog,zaobserwuj:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post! Obecność najbliższych osób podczas tych ciężkich chwil jest najlepszym lekarstwem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post! Obecność najbliższych osób podczas tych ciężkich chwil jest najlepszym lekarstwem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Instagram