♥♥♥ Let's take matters into your own hands! ♥♥♥

niedziela, stycznia 04, 2015

Co jest ? Bierzemy sprawy w swoje ręce ... Hej ! Dziś mam do powiedzenia nieco więcej niż zazwyczaj co w moim przypadku często się nie zdarza. Ponieważ nadszedł nowy rok 2015 nastał tez czas postanowień noworocznych i szczerze powiedziawszy ja moje zrobiłam i jednym z nich był powrót tutaj . Im jestem starsza tym blogowanie staje się trudniejsze. Obowiązki jakie mam chodząc do szkoły wysysają ze mnie resztki energii i nie pozwalają mi na realizację żadnych kreatywnych zadań. Mam wrażenie, że gdybym nie musiała się uczyć, mogłabym siedzieć i pisać dla was godzinami. Moje lenistwo też nie pomaga , zebranie mnie w święta do zrobienia czegoś co nie jest jedzeniem i spaniem graniczy z cudem .. Największy wysiłek jaki popełniłam w trakcie świąt to podniesienie się po pilot do telewizora żeby obejrzeć jakiś film i z tym też było ciężko. Zauważyłam ostatnio, że jedna z moich ulubionych vlogerek zrobiła sobie dłuższą przerwę od YT i zastanawialam się co właściwie moglo się stać - zawsze uśmiechnięta , energiczna dziewczyna zniknęła nagle bez śladu. Potem zastanawiając się spojrzałam na siebie i doszłam do wniosku, że ja robię sobie dokładnie identyczne miesięczne lub dłuższe przerwy tylko nikt po mnie nie płacze bo właściwie do niczego nigdy nie doszłam :) Postanowienie noworoczne to CZAS ZEBRAĆ ZADEK I WZIĄĆ SIĘ ZA SIEBIE , REALIZOWAĆ SIĘ, SPEŁNIAĆ MARZENIA I DZIELIĆ SIĘ NIMI Z INNYM.

_________________________________________________________________________________
What's going on? Let's take matters into your own hands ... Hey! Today I have to write a little bit more than I usually did, which in my case doesn't happen offen. Because it's new year 2015,also it's time for New Year's resolutions. I have already done mine and one of them is writting here and spending time with you guys here. When I'm  older , blogging becomes more difficult. My school works spend a lot of my energy don't allow me to develop any creative tasks. I have a feeling that if I did not have to learn, I could sit and write for you for hours. My laziness also does not help me gather the holidays to do something that is not eating and sleeping - it's almost impossible .. The greatest effort that I made during the holidays was reaching the remote control to the TV to watch a movie, and it was also hard. I noticed recently that one of my favorite vloger took a long break from YT and I was wondering what exactly could happen - always smiling, energetic girl suddenly disappeared without a trace. Then I looked at myselve and came to the conclusion that I did exacly same, monthly or longer intervals, but nobody was crying of me :) The New Year's reslutions is TIME TO TAKE UP  YOUR ASS FROM SOFA :) , TAKE MATTERS IN YOUR HANDS, MAKE YOUR DREAMS COME TRUE AND SHARE IT WITH WORLD !

* I hope you understand, sorry for my english ;) I hope it will be better  next time *


♥READ MORE!/CZYTAJ DALEJ!♥








                                                       



You Might Also Like

10 komentarze

  1. Świetny post i śliczne zdjęcia ;)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, ładna czapka :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post. w wolnej chwili zapraszam do siebie. zachęcam do komentowania i obserwowania ;) pozdrawiam!

    http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło się czytało , śliczne zdjęcia.;)
    Oczywiście obserwuje ;3
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to samo! Jakbym nie miała tyle nauki itp. siedziałabym na blogu 24/7 haha! :)
    Śliczne zdjęcia i outfit *__*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia;)obserwuje zapraszam http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknaś :*

    www.pomojemu-modainietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram