★ ★ ★ Recenzja produktów z shop-dent.pl ★ ★ ★

środa, marca 19, 2014

Śpiewające szczoteczki , smakowe pasty do zębów , stylowe szczoteczki które możemy zabrać ze sobą na imprezę - a to wszystko bez wychodzenia z domu ?! To i jeszcze więcej znajdziecie na stronie SHOP-DENT.PL . Dziś mam dla was recenzję produktów jak i samego sklepu. Wszystkie produkty możecie zakupić zarówno na stronie jak również w sklepach stacjonujących które znajdziecie w zakładce PUNKTY SPRZEDAŻY






Czas oczekiwania na paczkę jest bardzo krótki, do mnie dotarła ona w ciągu dwóch dni co utwierdziło mnie w przekonaniu, że zakup tego typu produktów przez internet jest o wiele wygodniejszy niż zebranie się do drogerii kosmetycznej kiedy każda minuta w ciągu dnia jest dla mnie ważna. Bardzo podoba mi się strona sklepu , szybko się na niej odnalazłam - jest przejrzysta i łatwo znaleźć interesujące nas produkty. Nadszedł więc czas na ich  recenzję ! Produkty mogą dostać maksymalnie 5 gwiazdek : ★ ★ ★ ★ ★


Na pierwszy ogień idzie szczoteczka do zębów nie znanej dla mnie jak dotąd firmy R.O.C.S.
O czym zapewnia nas producent:  
Moja opinia: Na początku bardzo zdziwił mnie kształt szczoteczki ,nie sądziłam, że może być to wygodna opcja przy myciu zębów. Pomyślałam że dostałam jakąś przedpotopową szczoteczkę i zastanawiałam się co ja wam o niej mogę napisać . Myślałam, że raczej ją skrytykuję ale kiedy wyjęłam ją z opakowania i przetestowałam już wiedziałam, że opis producenta nie kłamał. Bardzo miękkie włosie powoduje, że mycie zębów jest przyjemnie i nie podrażniamy przy nim dziąseł, a jego kształt pozwala nam na umycie nawet trudno dostępnych miejsc. Piękny wygląd szczoteczki także zachęca aby nawet największy leń pamiętał o umyciu ząbków ! 
Moja ocena: ★ ★ ★ ★ ★ 



Drugim produktem jaki dziś będę oceniać jest pasta do zębów także firmy R.O.C.S :
O czym zapewnia nas producent: Pasta jest przeznaczona dla osób dorosłych. Ma zapewniać czystość zębów przez dłuższy czas, usuwać odbarwienia z powierzchni szkliwa , sprzyjać zmniejszaniu zapalenia dziąseł a także usuwać nieprzyjemny zapach z ust wywołany przez bakterie. Zawiera wyciąg z wiśni.
Moja opinia: Niestety pastą nie jestem już tak zachwycona jak szczoteczką . Spełnia wszystkie warunki podane przez producenta oraz jest o słodkim wiśniowym smaku. Jej konsystencja jest dosyć rzadka , powiedziałabym, że rozlewa nam się po szczoteczce. Jest to pasta ZDECYDOWANIE dla osób które nie lubią past miętowych, mocno odświeżających o czasem nawet ostrym smaku. Ja zdecydowanie jestem ich fanką i im pozostanę wierna . Pasta R.O.C.S. jest naprawdę świetnym produktem ale nie każdy lubi kiedy jego pasta jest ,,pyszna" do tego stopnia, że zaraz ją zje ! ;)
Moja ocena: ★ ★ ★ ★ 


Te dwa produkty są zdecydowanie warte uwagi , ale możecie poszukać zawsze czegoś co bardziej wam podpasuje na SHOP-DENT.PL . Serdecznie was zachęcam do przejrzenia tej strony bo jest warta uwagi . Nie spotkałam się wcześniej z tego typu witryną oferującą podobne produkty i myślę , że moje ,,zębowe zakupy" będą od teraz dokonywane w tym sklepie internetowym.

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Woow superr :)
    Obserwuję :) Zapraszam do mnie : http://diaryofdreams98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może sama skorzystam z oferty tego sklepu i zakupię taką szczoteczkę. No ale jeszcze mam czas. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo super :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wczesniej nie spotkałam sie z tym sklepem i chetnie przejrzę oferte : )

    http://nobody-noobody.blogspot.com/2014/03/my-wishlist-dressalecom.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa recenzja, jeszcze nie spotkałam się z tym sklepem ;d

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram